Mine delte mavemuskler

Altså de delte mavemuskler jeg nævnte var et problem for mig her, altså også kaldet min mor-mave, den der man har efter sin graviditet. Her er en meget forsinket status på dem efter mine maj-challenges til mig selv.

Jeg er nemlig i chok!

Helt seriøst jeg forsøgte at træne hver dag eller i hvert fald være fysisk aktiv – jeg kom i øvrigt op på 404 km på cykel i maj – men jeg følte overhovedet ikke det gav noget. Nogle dage fik jeg ikke trænet fordi tiden ikke var til det, og andre dage var jeg så træt, at Toblerone-maven kom til syne et par gange. Så måtte jeg simpelthen afbryde træningen. Det var dog primært efter en times crossfit, hvor jeg så begyndte på mine mave-øvelser fra Flad Mave Online. Så der var nok en grund, men det irriterede mig virkelig meget.

Men jeg må jo tilkendegive at det har virket! Det er faktisk vildere end jeg havde troet.

Se lige!

Forskellen på min mor-mave / delte mavemuskler over en måned!

Jeg kan ikke længere sige, at det ikke virkede. Ovenstående er seriøst på en måned! Og jeg slapper af på begge billeder. Dem til venstre er naturligvis fra 1. Maj – og den til højre fra den 31. Maj! Hvad sker der lige!?

Jeg er i chok – og faktisk helt ked af at juni så bare er fløjet forbi. Jeg har slet ikke fået lavet Flad Mave Online programmet i juni og tænkt lige hvordan jeg så ellers kunne have set ud – så kunne mine mavemuskler have haft det endnu bedre! Det er altså lidt vildt!

Der er dog et men.

Jeg har nemlig stadig delte mavemuskler, det er faktisk nogenlunde den samme afstand som før. Til gengæld har jeg en god kontakt til dem og tænker meget over at spænde om i dem korrekt, når jeg træner. Både crossfit og Flad Mave Online. Så der er vist ikke andet for end at komme igang igen! Altså efter sommerferien…

Skriv et svar